2016. szeptember 12., hétfő

Derek Prince - Az angyalok miatt - A konfliktus csúcspontja 4.

Kézikönyv a végidők harcosainak

A földi hadseregben a besorozott katonát megfelelő fegyverekkel szerelik fel, aztuán megkapja a kiképzést, amelynek során megtanítják azok hatékony használatára. Mint az Úr végidőkbeli seregének harcosai nekünk is kötelességünk, hogy hatékonyak legyünk az Isten által számunkra biztosított fegyverek használatában, amelyek a Bárány vére és a bizonyságtételünk beszéde. Meg kell tanulnunk, hogyan tanúskodjunk megfelelően arról, ami rendelkezésünkre áll Jézus vére által.

Készítettem egy „gyakorló kézikönyvet” arról, hogyan alkalmazzuk a változatos biztosítékokat, amelyet Jézus vére által kaptunk. Amennyiben járatossá teszed magad az idézett Szentírás részekben – vagy még jobb, ha elraktározod a memóriádba – felkészített leszel, hogy részt vállalj abban a hatalmas szellemi konfliktusban, amivel a jelenlegi korszak zárul.

Legyőzzük a Sátánt, amikor személyesen tanúskodunk arról, hogy Isten beszéde szerint mit tett értünk Jézus vére. - Jel 12:11

Jézus vére által megszabadultam az ördög kezéből. - Ef 1:7

Jézus vére által minden bűnöm el van törölve. - 1Jn 1:9

Jézus vére által folyamatosan meg vagyok tisztítva minden bűnömtől. - 1Jn 1:7

Jézus vére által, igaznak vagyok nyilvánítva, megigazultam, mintha sosem vétkeztem volna. - Róm 5:9

Jézus vére által meg vagyok szentelve, szent vagyok, elválasztva Isten számára. - Zsid 13:12

Jézus vére által bátran bemehetek Isten jelenlétébe. - Zsid 10:19

Jézus vére folyamatosan kiált értem a mennyben Istennek. - Zsid 12:24

Egy utolsó követelmény

A Jelenések könyve 12:11 azzal zárul, hogy mindazoknak, akik győztesen emelkednek ki ebből a konfliktusból van egy jellegzetes ismertetőjelük: az életüket nem kímélték, mindhalálig.

Hogyan vonatkoztathatjuk ezt magunkra? Ez azt jelenti, hogy számunkra sokkal fontosabb megtenni Isten akaratát, mint életben maradni. Ha valaha is olyan helyzetben találjuk magunkat, amikor az Istennek engedelmességért az életünkkel fizetünk, akkor is engedelmesek leszünk Istennek.

Valószínűleg nem mindannyiunknak kell ténylegesen ilyen határozottan választani. De döntő kérdés az elkötelezettségünk. Ez minőséget kölcsönöz tanúságunknak, ami olyan fegyvert biztosít számunkra, amivel szemben a Sátán védekezésre képtelen. Ebből adódóan mindannyiunknak szembesítenünk kell magunkat azzal a kérdéssel: Őszintén elmondhatom magamról, hogy nem kímélem az életemet mindhalálig?

A Mester szolgálatában, üdvözlettel!
Derek Prince

Fordította: Marton Katalin